Marketing internetowy, pozycjonowanie stron

pozycjonowanie konin


Czy pozycjonowanie stron jest nadal opłacalne? Czy licząc koszty osiągnie się zamierzony efekt i otrzyma się szansę poprawienia pozycji strony i po prostu coraz to lepszych rezultatów? Wszystko niestety zależy od konkretnej branży. Nie jest tak, że każda branża da upragniony sukces. Są takie dziedziny, jak na przykład finanse, gdzie pozycjonowanie stron jest tematem bardzo trudnym i skomplikowanym. Konkurowanie na przykład blogera z ogromnymi firmami z branży finansowej, bankami na ten przykład, to zadanie ogromnie trudne. Samemu ma się szansę wybierając jedynie bardzo niszowe tematy, z kolei firma pozycjonująca strony będzie bardzo kosztowna i trzeba to będzie dobrze przeliczyć.



Strategia inbound marketingu powstała w opozycji

pozycjonowanie konin

Inbound Marketing czyli tzw. „marketing przychodzący”, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.


Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang. (outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing


To warto wiedzieć o SEO


Pozycjonowanie stron internetowych działa na zasadzie wielu mechanizmów Google i innych wyszukiwarek internetowych. SEO to proces bardzo skomplikowany, na który składa się ogrom bardzo różnych czynników. Co to jest? Zacznijmy od budowy strony. Musi być ona skonstruowana w sposób odpowiedni, odpowiadający wysokiej jakości usług. Google sugeruje wytyczne odnośnie budowy tejże strony internetowej. Po pierwsze – dobrze jeśli strona zawiera dużo dobrej treści. Dobrej, czyli takiej, która jest przydatna dla użytkownika. Po drugie – dobrze jeśli strona zawiera dużo słów kluczowych, a więc fraz na które chce się pozycjonować. Po trzecie – istotna jest struktura nagłówków na stronie, różne techniczne aspekty. Oczywiście to tylko część z wytycznych w pozycjonowaniu stron www.



Dodane: 05-05-2019 16:57

Widok do druku:

pozycjonowanie konin